Verzenden & retourneren

Het retourbeleid van de Hanna Trading
U kunt om diverse redenen de keuze maken om uw bestelling of een deel van de bestelling te retourneren. Let wel; voor iedere retour reden geldt een aparte procedure. Om misverstanden en vertragingen te voorkomen adviseren wij u de voorwaarden goed door te lezen. Voor elk retour geldt dat deze eerst aangemeld dient te worden via [email protected]. U zult hiervoor dan een retournummer ontvangen. Als u het retournummer heeft ontvangen vragen wij u vriendelijk om het retourpakketje binnen 3 werkdagen naar ons te verzenden, na deze termijn is het retournummer niet meer geldig. Voor alle procedures is het belangrijk om (indien van toepassing) het product in de originele verpakking op te sturen in een omverpakking, voldoende gefrankeerd en de factuur met retourformulier bijgesloten.
A) Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?
Indien het product direct bij levering defect is, dient u het product retour te sturen. De kosten hiervoor krijgt u van ons teruggestort op uw rekening. Indien het product binnen 1 maand na aankoop defect is, nemen wij ook de kosten van de retourzending voor onze rekening.
Wij hanteren hiervoor de volgende standaard bedragen:
Nederland: € 5,95
België: € 6,95
Bij retournering van een product wegens annulering/ herroeping, komen de verzendkosten voor uw eigen rekening.